2020년 가을/겨울 새로운 캠페인 – ZERO GRAVITY
2020년 가을/겨울 새로운 캠페인 – ZERO GRAVITY
  • 이대로
  • 승인 2020.04.22 10:06
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The new Fall/Winter 2020 campaign – ZERO GRAVITY
The new Fall/Winter 2020 campaign ZERO GRAVITY

Seeing the world through fresh eyes while breaking old routines. Weightlessly leaving day-to-day life behind, finding yourself, and regaining your balance. This inner lightness brings clarity, gives air to breathe, and creates space for fresh momentum.

FLOATING and ZERO GRAVITY are the overall themes of the HANRO Fall/Winter 2020 campaign. This season, it consists of three different trend collections, each of which is individually staged. The puristic, abstract, and almost artful aesthetic of the product is inspired by nature, art, and architecture and ensures that the product is always the focus.

The campaign POWERFUL LIGHTNESS revolves around natural change and letting go of the familiar. The theme is embodied by the contrast between massive, solid cliffs that simultaneously appear almost lightweight and floating in the air, held only by a thin rope

BRILLIANT EASE, conversely, is inspired by the luster and uniqueness of gemstones. Iridescent colors as well as the contrast between shiny and matte materials are represented in glass surfaces floating in the air. Last but not least, SOFT TENDERNESS visualizes the weightlessness and resulting delicateness and vulnerability of dried flowers. Muted mineral hues and an inviting atmosphere created by a play of shadow and light radiate quiet, calm, and serenity.

ZERO GRAVITY - the HANRO Fall/Winter 2020 Collection opens up new perspectives.

2020년 가을/겨울 새로운 캠페인 ZERO GRAVITY
예전의 일상을 깨고 신선한 눈으로 세상을 봅니다. 매일 매일의 삶을 떠나고, 자신을 찾고, 균형을 회복합니다. 이 내면의 가벼움은 선명함을 제공하고 공기를 호흡하며 신선한 운동량을 위한 공간을 만듭니다.

FLOATING ZERO GRAVITYHANRO 가을 / 겨울 2020 캠페인의 전체 테마입니다.

이번 시즌에는 세가지 다른 트렌드 컬렉션으로 구성되며 각 컬렉션은 개별적으로 준비됩니다. 제품의 순수하고 추상적이며 거의 교묘한 미학은 자연, 예술 및 건축에서 영감을 얻어 제품의 트렌드를 연출합니다.

캠페인은 자연스러운 변화와 친숙함을 없애는데 중점을 두고 있습니다. 주제는 가볍고 거의 공중에 떠다니는 거대한 단단한 절벽 사이의 대비로 구현되며 얇은 로프로만 유지됩니다.

반대로, BRILLIANT EASE는 보석의 광택과 독창성에서 영감을 얻었습니다. 무지개 빛깔의 색상과 광택 및 무광택 재료의 대비는 공중에 떠있는 유리 표면으로 표현됩니다.

마지막으로, SOFT TENDERNESS는 말린 꽃의 무중력 및 결과적인 섬세함과 취약성을 시각화합니다. 음소거된 광물 색조와 그림자와 빛의 놀이로 만들어진 매력적인 분위기는 조용하고 차분하며 평온을 발산합니다.

제로 중력-HANRO 가을 / 겨울 2020 컬렉션은 새로운 관점을 열어줍니다.

 https://blog.naver.com/estetica98

 

 

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